مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 07:452021-07-07دانش

پیشنهاد تغییر عنوان آیین نامه گزینش عمومی اعضای هیات علمی


وزیر علوم از تلاش برای نهایی شدن آیین نامه پیش نویس ارتقا اعضای هیات دانشگاه ها خبر داد و گفت:پیشنهاد من این این است عنوان آیین نامه گزینش عمومی اعضای هیات علمی در دانشگاه ها تغییر کند.

- وزیر علوم از تلاش برای نهایی شدن آیین نامه پیش نویس ارتقا اعضای هیات دانشگاه ها خبر داد و گفت:پیشنهاد من این این است عنوان آیین نامه گزینش عمومی اعضای هیات علمی در دانشگاه ها تغییر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی در جلسه 358 شورای اسلامی شدن دانشگاه ها که با موضوع بررسی پیش نویس آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی دانشگاه های کشور برگزار شد، گفت:کار بسیار فشرده ای طی چند ماه اخیر انجام شده تا پیش نویس آیین نامه ارتقا اعضای هیات علمی نهایی شود در واقع آیین نامه ارتقا نباید آیین نامه گزینش عمومی شود.

وی در ادامه تصریح کرد:پیشنهاد من این است که عنوان آیین نامه گزینش عمومی اعضای هیات علمی به آیین نامه ارتقای علمی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها تغییر پیدا کند.

در ادامه دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی نیز در این جلسه بیان کرد: به نظر می آید مسیر ارتقا آسان است و باید شانیت علمی برای هر یک از جایگاهها قائل شد.

فاصله علمی هم نباید، فاصله های درآمدی را در پی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تغییر عنوان آیین نامه گزینش عمومی اعضای هیات علمی

پیشنهاد تغییر عنوان آیین نامه گزینش عمومی اعضای هیات علمی